Dodržujeme pravidlashardu Moria a plně respektujeme GM.
Odsuzujeme Mordor, ovšem Gondor nám také není v dnešní době příliš sympatický.
Neútočíme na Gondorské hráče do té doby, dokud nezačnou útočit oni na nás.
Nepřítelem je nejen každičký Mordořan, ale i všichni narušitelé poklidného života Gondoru.
Vnitřní řád
Každý člen respektuje rozhodnutí vůdce guildy.
Každý člen je povinen dodržovat kodex a řád guildy.
Každý člen je povinen dbát na dobré jméno guildy i dobré jméno své.
Kazdý člen guildy nosí zkratku a při guildovních výpravách obléká plášť v guildovní barvě, kterou jest tmavě šedá.
Nebudou existovat žádné zbytečné rozepře uvnitř guildy. Veškeré vážnější neshody v guildě se budou řešit.
Heslo na automapu je přísně zakázáno předávat jiným hráčům.
Na důležitých rozhodnutích se podílí Guildmaster, přičemž jsou vyslechnuty názory všech členů.
O věcech guildy se vždy hlasuje.
Hlasování může navrhnout vůdce guildy či kterýkoliv člen.
Hlasování je neveřejné a výsledek hlasování je rozhodnutím guildy a tudíž celá guilda nese zodpovědnost.
Výsledek hlasování a eventuální důvody sděluje vůdce guildy.
Ve věcech přijímání členů má každý člen právo veta.
Při běžném hlasování je potřeba získání nadpoloviční většiny hlasů.
Za porušení jakéhokoliv guildovniho pravidla bude viník potrestán, přičemž o trestu rozhodne Guildmaster.
Tento kodex může být kdykoliv změněn, bude-li návrh jednohlasně podpořen.
Guildovní sídlo
V guildovním sídle mohou pobývat a využívat jeho služeb pouze členové guildy, adepti a případně další postavy členů guildy.
Na práva spolumajitele domu mají nárok všichni řádní členové guildy.
Adepti získávají statut přítele domu.
Členové i adepti jsou povinni přispívat na nájem do guildovního sídla ve výši, kterou stanoví vůdce guildy.
Přátelé guildy mohou navštívit sídlo guildy, nesmějí však využívat jeho bohatství. Je-li požádán členem o opuštění domu, neprodleně tak učiní.
V domě je nutno udržovat pořádek, nechávat volně ložené věci na zemi či nábytku (veškerý nepořádek bude přesunut do truhly určené k tomuto účelu).
O každém novém příteli bude informován Guildmaster (ještě dříve než bude nový přítel přidán), který musí mít přehled, čí je která postava.
Adepti
Členové a adepti si navzájem pomáhají.Kdokoliv ze členů guildy může požádat o vstup nového člena jako adepta (musí však splňovat vstupní požadavky - viz Nábor.
Adeptem se rovněž může stát kterýkoliv jiný hráč se zájmem o vstup do guildy, který se přihlásí.
Adept musí mít čistou pověst.
Adept nenosí za jménem zkratku guildy, pokud není rozhodnuto jinak.
Jestliže se adept osvědčí, může být po schválení všech členů přijat do guildy.
Hlavní podmínkou pro přijetí adepta do guildy jsou - aktivita, loajalita, schopnost taktického a logického myšlení a dodržování kodexu.
Slavnostní přijetí za nového člena probíhá během ceremoniálu v sídle guildy za nadpoloviční účasti všech členů.
Guildovní výpravy
Každá výprava má svého vůdce, který ji řídí.Je zakázáno někomu vyzradit jakékoli informace bez svolení ostatních členů o této výpravě komukoliv jinému.
Vůdce výpravy si pozývá konkretní postavy (ne jen hráče).
Je možno pozvat si kohokoliv mimo guildu v případě, že dotyčné povolání chybí.
Účastní-li se výpravy postava, která není členem guildy, je nutý souhlas všech dalších účastníků.
Dělí se po skončení akce, není-li dohodnuto jinak, tak v případě předčasného opuštění nemá postava nárok na loot.
O itemy se hází kostkou.
Truhlu s pokladem otevírá určená osoba.
Každý člen výpravy se snaží dělat vše, aby neumřel žádný člen skupiny. Jeho prioritou je bezpečí vlastní i skupiny, nikoliv však počtet získaných zkušeností.