DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Dezertéři - Gondorská guilda

Kodex

  • Dodržujeme pravidla shardu Moria a plně respektujeme GM.
  • Odsuzujeme Mordor, ovšem Gondor nám také není v dnešní době příliš sympatický.
  • Neútočíme na Gondorské hráče do té doby, dokud nezačnou útočit oni na nás.
  • Nepřítelem je nejen každičký Mordořan, ale  i všichni narušitelé poklidného života Gondoru.
 

Vnitřní řád
  • Každý člen respektuje rozhodnutí vůdce guildy.
  • Každý člen je povinen dodržovat kodex a řád guildy.
  • Každý člen je povinen dbát na dobré jméno guildy i dobré jméno své.
  • Kazdý člen guildy nosí zkratku a při guildovních výpravách  obléká plášť v guildovní barvě, kterou jest tmavě šedá.
  • Nebudou existovat žádné zbytečné rozepře uvnitř guildy. Veškeré vážnější neshody v guildě se budou řešit.
  • Heslo na automapu je přísně zakázáno předávat jiným hráčům.
  • Na důležitých rozhodnutích se podílí Guildmaster, přičemž jsou vyslechnuty názory všech členů.
  • O věcech guildy se vždy hlasuje.
  • Hlasování může navrhnout vůdce guildy či kterýkoliv člen.
  • Hlasování je neveřejné a výsledek hlasování je rozhodnutím guildy a tudíž celá guilda nese zodpovědnost.
  • Výsledek hlasování a eventuální  důvody sděluje vůdce guildy.
  • Ve věcech přijímání členů má každý člen právo veta.
  • Při běžném hlasování je potřeba získání nadpoloviční většiny hlasů.
  • Za porušení jakéhokoliv guildovniho pravidla bude viník potrestán, přičemž o trestu rozhodne Guildmaster.
  • Tento kodex může být kdykoliv změněn, bude-li  návrh jednohlasně podpořen.
 
 
 
Guildovní sídlo
  • V guildovním sídle mohou pobývat a využívat jeho služeb pouze členové guildy, adepti  a případně další postavy členů guildy.
  • Na práva spolumajitele domu mají nárok všichni řádní členové guildy.
  • Adepti získávají statut přítele domu.
  • Členové i adepti jsou povinni přispívat na nájem do guildovního sídla ve výši, kterou stanoví vůdce guildy.
  • Přátelé guildy mohou navštívit sídlo guildy,  nesmějí však využívat jeho bohatství. Je-li požádán členem o opuštění domu, neprodleně tak učiní.
  • V domě je nutno udržovat pořádek, nechávat volně ložené věci na zemi či nábytku (veškerý nepořádek bude přesunut do truhly určené k tomuto účelu).
  • O každém novém příteli bude informován Guildmaster (ještě dříve než bude nový přítel přidán), který musí mít přehled, čí je která postava.
 

Adepti
  • Členové a adepti si navzájem pomáhají.Kdokoliv ze členů guildy může požádat o vstup nového člena jako adepta (musí však splňovat vstupní požadavky - viz Nábor.
  • Adeptem se rovněž může stát kterýkoliv jiný hráč se zájmem o vstup do guildy, který se přihlásí.
  • Adept musí mít čistou pověst.
  • Adept nenosí za jménem zkratku guildy, pokud není rozhodnuto jinak.
  • Jestliže se adept osvědčí, může být po schválení všech členů přijat do guildy.
  • Hlavní podmínkou pro přijetí adepta do guildy jsou - aktivita, loajalita, schopnost taktického a logického myšlení a  dodržování kodexu.
  • Slavnostní přijetí za nového člena probíhá během ceremoniálu v sídle guildy za nadpoloviční účasti všech členů.
 

Guildovní výpravy
  • Každá výprava má svého vůdce, který ji řídí.Je zakázáno někomu vyzradit jakékoli informace bez svolení ostatních členů o této výpravě komukoliv jinému.
  • Vůdce výpravy si pozývá konkretní postavy (ne jen hráče).
  • Je možno pozvat si  kohokoliv mimo guildu v případě, že dotyčné povolání chybí.
  • Účastní-li se výpravy postava, která není členem guildy, je nutý souhlas všech dalších účastníků.
  • Dělí se po skončení akce, není-li dohodnuto jinak, tak v případě předčasného opuštění nemá postava nárok na loot.
  • O itemy se hází kostkou.
  • Truhlu  s pokladem otevírá určená osoba.
  • Každý člen výpravy se snaží dělat vše, aby neumřel žádný člen skupiny. Jeho prioritou je bezpečí vlastní i skupiny, nikoliv však počtet získaných zkušeností.
  • Lootují výhradně určení hráči.



 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek